white blank page

Undrar om en arbetsintervju hos sl innehåller hur bra personalen kan säga: Vi beklagar de förseningar som blir av felet.


Tänk att ibland går man en hel dag och bara längtar och önskar en kväll i soffan med ett glas film och en riktigt bra film och sen blir det allt annat än det.
Mötte upp skellefte paret på Söder och vi begav oss med raska steg till chokladfabriken. Tacka vet jag gps i mobilen, annars vete tusan om vi hade hittat. Men dit kom vi och vi åt både den ena och den andra chokladpralinen och drack en kopp kaffe till det. Efter denna förrätt begav vi oss på restaurang jakt, vi hittade ett ställe där alla varmrätter kostade 100 kronor och det var ju som taget. Där satt vi och åt och skrattade och drack och rullade runt. Net klämde kommentaren "du är som en kamel fast med puckeln där fram", till sin kära fästman och alla skrattade vi hysteriskt.
Efter det mötte vi upp min syster yster mellan och drack lite vin på bonde bar. Sen mötte jag upp herr A och sen vart det morgon. Sicken trevlig kväll det vart. och jag som längtade till ensamheten var nöjd och glad.



Hela helgen fortsatte i det tempot.. Ibland är det inte lätt att hänga med och när helgen är slut är man lika trött som fredagen. Och idag som alla andra dagar inser jag att jag borde börja träna. Men idag som alla andra dagar har jag ingen motivation. Man kan då tycka att det bara är att göra, men så fungerar inte min motivation, den kommer aldrig igång och ingenting går utan min motivation. Inte i träningsväg i alla fall. Ibland önskar jag att jag tyckte det var lite kul med träning. Bara lite hade räckt.



Drar mig tillbaka nu.




Ibland, men bara ibland tänker jag på hur vacker du är
A white blank page and a swelling rage

Kommentarer
Postat av: Net

Jag tror fortfarande mitt blod består till viss del av choklad - men gott var det;)

2011-02-02 @ 12:38:13
URL: http://eskapism.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0