lazy song

Jag träffade igår en kvinna som kramade alla hon träffade. Jag är inte den som är den, men en happy feeling strömmar inte genom min kropp när en främling springer fram och kramar mig. Naturligt vis var detta inom kyrkans väggar så någon form av trygghet kanske det skulle infria. Hur som vart det är läskigt möte för en av oss och ett kärleksfullt möte för en annan av oss.


Stackars herr A idag, han skickade sms till mig tidigt idag och frågade om han kunde få se hockeyn hos mig ikväll. Då han har stonkat och släpat sin lilla box hem till mitt palats kan jag inte tycka att det vore mer än rättvist att han fick se sin älskade hockey. När allt var färdigt och ikopplat så kommer herrn på att fjärrkontrollen inte var med på plats. Och vips så fick jag en hel kväll med americas masterchef, tackar möjligen för det. Men åena sidan så tyckte jag faktiskt synd om den slagna hjälten som sakta tappade aptiten och åt med dysterheten hängandes över sig.



Jag har höga förhoppningar om helgens små bravader.. Eller egentligen så är det en liten bravad och två större. I morgon blir det minsann chokladfabriken, LÄNGE har jag längtat efter varm choklad.. Ingen aning om varför, inget jag heller brukar frivilligt dricka. Men nu har lusten för en kopp choklad fallit även över mig. Detta naturligtvis i goda vänner lag. Två socker tokiga vänner dessutom, perfekt.


Lördag blir det examens fest Hela långa kvällen. Bestyret om kläder har varit i gång ett tag.. klänning eller inte klänning och så vidare. Trälig diskussion eftersom vi inte kommer någonstans i den. Får kanske ta med mig ombyte helt enkelt. På så vis kan jag smyga iväg som en och annan melodifestivals ledare och byta outfit lite snabbt i reklamerna.


Sedan på söndag blir det att träffa människor som är viktiga för herr A, alltså blir det middag med hans familj. Ska bli spännande och trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0