Vi här bak i bilen.

När jag är lite nervös inför något så kan jag inte riktigt sitta stilla och vänta utan måste börja på
en gång.
Alltså nu sitter jag och väntar på att åka och hämta bilen som kan ta mig på ett litet äventyr.
jag förstår att jag inte behöva åka tre timmar innan bara för att, men jag vill inte köra mitt i all hetts trafik.
Jag är inte van så jag vill undvika det.
Men frågan är varför jag blir så nervös? Jag har kört i halka på motorväg en minilastbil med automatväxel. VARFÖR blir jag rädd för detta? Är det på grund av min märkliga incident, har den ettsat sig fast så pass mycket att det
ska hindra mig i resten av livet? I do not get it.
Hur som så ska jag försöka tänka på smelly när jag blir sådär nervös. Hon har lugnat mig på Mallis när jag körde statstrafik och motorväg där. Det gick ju bra då, inga garantier för att detta kommer bli bra. Men jag hoppas.
Måste ta mig i kragen och skärpa mig nu. det är på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0