Trötter i snövit det är jag det.

Mitt batteri på datorn håller som en påse nötter med stora hål i.
Dags för nytt batteri?
Det är hemskt vad det händer grejer precis hela tiden och så fort allt är klart och skuret ska jag minsann annonsera ut allt med hull och hår. Men än är ingenting klart, förutom en sak som blir oklart om en annan sak går igenom.
Men för att uppdatera lite i alla fall så kommer en snabb resume från några dagar.
Hamnat i skärholmen och inte förstått varför jag inte varit där innan.
Blivit dyng sur från topp till tå.
Fått låna skor och strumpor av snäll vän.
Varit lite vilse på telefonplan.
Hittat vägen till rätt lägenhet och haft en toppen kväll.
Chockat en australienare bara sådär.
Varit Tunis lilla prao elev.
Blivit kallad för barnslig efter att ha förklarat hur man äter en gott och blandat påse.
Inte gått på bio som var planerat, men däremot hyrt en film.
Valvakat och blivit så arg att jag inte orkade vara vaken mera.
Insett att jag måste införskaffa ett elavtal.
Bokat en resa på tur och retur för ett dygn.
Blivit imponerad av syster mellans kunskaper i att hitta rätt.
Varit djupt ledsen, men bättrat mig.
Tagit till vara på dagen, åtminstone några.
Letat efter papper och inte hittat något.
Varit och besökt kusinen på jobbet.
Blivit bjuden på sushi av min farbrors fru.
Skrattat åt min mor, och pratat med min far.
Längtat oerhört till ön, men inte kommit dit.
Ja detta är lite av vad jag har pysslat med.
Nu börjar min åksjuka göra sig påmind.

Kommentarer
Postat av: hanna

för guds skull cajsa- uppdatera!!

2010-10-08 @ 15:46:09
Postat av: "Systermellan"

Vilken underbar resumé :)

2010-10-23 @ 17:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0