mockingbird

Snabb uppdatering då jag borde ligga i sängen och försöka sova nu.
Jag har grillat, fixat glass eller någon form av parfait eller vad det nu heter,
gått långa promenader, pluggat, pluggat och pluggat, lagat mat med pojkarna,
varit på stat, bekymmrat mig över mitt hår, fått påskägg, köpt kalktabletter och frukt
för pengarna som kom med mitt påskägg, struntat i att knapra i mig både frukten och
tabletterna för att jag inte riktigt känner för att knapra på dem, druckit hutlösa
mängder med kaffe, smakat ramlösa rabarber, ringt en massa, säkerligen gjort bort mig,
eller rättare har gjortbort mig av misstag.

Liten men snabb uppdatering att hålla till godo med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0