Burn burn burn

Antingen kan man välja att vara sur och bitter
eller så kan man välja att se på allt med glitter.

Det var en gång då det var underbart, glatt och fint.
Men det var länge sedan nu, förbittrad med en ny attityd tar jag mig gladeligen ann mig utmaningen att inte bry mig.
Jag kommer från och med att jag bestämt datum och ställt ultimatum Inte att bry mig mera.
Om ingen annan bryr sig så tänker jag inte heller göra så. Det är förbannat synd och jävligt tråkigt men jag har bestämt att så är fallet. Det beslutet har tagit en god stund att komma fram till, men jag är ganska stolt över mig själv. Om ingen tänker förändra sig till det bättre så tänker inte jag heller göra så.
Punkt!

(detta handlar inte om fröken M)

Jag Blir så FÖRBANNAD bokstavligen talat på en del människor. Respekt är det något som de kanske har hört talas om? Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Skall sådant vara så omöjligt?
Om man sveper in sig i en handduk och låssas att man inte syns, syns man då ändå inte?
Det finns ingen skillnad, några grundregler gäller för alla.

Detta var allt för mig för denna gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0