Blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av pajjsan och här är min bild :)








Den absolut mest charmerande bilden av skruttungen Maya, min penny pains dotter.
Denna min gjorde hon mer än tre gånger när hon jag höll henne i mina armar när jag var och hälsade på.. Väldigt mysig unge.
Jag har dock inte tagit bilden utan fått den skickad.. :)

Jag utmanar
Kiruna
Jess
Line om hon läser
Nettan

Instruktionerna var följande: Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.

Kommentarer
Postat av: pajsan

hahaha :D

2009-03-04 @ 21:10:43
Postat av: Anonym

Hehe, vilken snygging;)

2009-03-15 @ 15:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0