Brukar du??

Bara för att jag läste systers blogg och bara för att jag är uttråkad så gör jag detta!

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja, framförallt nu när jag har sår i näsan.. :(
Titta på dig själv i spegeln: Ja det händer flera gånger om dagen faktiskt.
Gnälla: Ohh ja.. ett av mina nöjen.
Skrika: Jo så fort någon kittlar mig.
Sova: Jajjemän, alldeles för mycket nu, misstänker att det är en undanflykt från att plugga (?)
Ha ångest: Det inträffar lite då och då ja..
Skada dig själv med flit: Nej men jag har en förmåga att bränna mig på ugnen med oflit.
Ta mediciner du inte borde ta: Beror på hur man ser det.. men nej.
Vilja dö: Varför skulle jag??
Drömma mardrömmar: På senaste har det blivit några. drömfångare kanske (?) 
Drömma sexdrömmar: Haha nej dessvärre inte.
Ta droger: Alkohol klassas som drog va?? nej ingenting förutom de.
Försöka vara annorlunda: Nej jag trivs nog ganska bra som jag är faktiskt
Klä dig i svart: Japp..
Gå till kyrkan: Nej, dit går jag nog faktiskt aldrig.
Gå i skolan: Varje gång det är lektion eller liknande.
Röka: Det inträffar ja.
Ha sex: Tänka sig att det inträffar det med.
Ljuga: Haha ja.. men jag säger inte när hur och var.
Hata folk: Nä.. känns onödigt.
Lita på folk: En del människor. Dock inte alla må jag säga.

VEM:
Saknar du:
Många (de på ön, på mallis och blassi)
Vill du döda: Denna fråga skulle man kunna bli anmäld för ju om man svarade på.. så jag är tyst.
Rörde dig sist: Fröken M
Vill du slå: De som inte städar köket.. (skall det vara så svårt??)
Kysste dig sist: Fröken M
Vill du kittla: Hmm.. ingen tror jag
Kramade du sist: Fröken M
Vill du prata med: Just nu... Eva tror jag.. var ett år sedan sist.
Skrek du på sist: Fröken M (hon kittlade mig)
Vill du vara som: Väldigt få.
Sårade dig sist: En som gjorde det av misstag
Vill du bli galet full med: Mr. O
Gjorde dig riktigt glad senast: Stalledrängen, Fröken M och några andra.
Fick du sms från senast: Min systeryster Soffan
Ringde dig senast: Mor, men jag fick mest prata med Syster Flis
Är snyggast på jorden: Ingen jäkla aning..

HAR DU:
För många vänner:
Tycker jag inte att jag har.. inte för få heller.
Förföljelsemani: Nä
Tvångstankar: Nja alltså jag tycker inte de, men många andra gör.
Någon annan psykisk sjukdom: Ingen som jag känner till, men säkert.
Någon fysisk sjukdom: Alldeles för många
Någon skada: En fraktur i foten (jag skryter om den, det är nämligen en idrotts skada, haha)
Färgat håret: Många gånger men nu blir dte inte mera.
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Ja öronen.
Egen dator: jo vid namn David 

Bra självförtroende: Det varierar från dag till dag
Kysst någon: Jajjemänsan
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Bjudit ut någon: Nej jag tror nog inte de
Varit kär: Ohh ja..
Dumpat någon: Ja det har jag 
Stulit någonting: jag är en dålig tjuv men en god medhjälpare.
Lämnat landet: Ja jo jag har nog det.
Tuttat eld på nått: Nej, en cigg kanske och mitt hår av misstag när jag var 6 år.
Gjort något olagligt: Har jag säkert.


HUR:

Går du: Vilken dum fårga, som de flesta andra på mina fötter såklart.
Svarar du i telefonen: mmmm.. eller hej
Fördriver du tiden: Just nu med detta annars med det som kallas tv
Mycket pengar har du: Alldeles för lite för mina planer.
Tjänar du pengar: CSN kallas det.. hahaha
Ofta diskar du: Jämt känns det som.. någon som vill sälja en diskmaskin?
Ofta städar du: Idag senast :) mycket glad över detta, fast det syns inte.
Många stör du dig på: Ehh det är nog för många för att räkna upp här
Ofta träffar du din familj: sällan sällan, bor som några mil bort så att säga.


TROR DU:
På gud:
På rymdvarelser: Nä
Att folk tycker om dig: Annars blir jag nog tokig
På ett liv efter detta: Nä
Att fiskar kan tänka: Jo det tror jag nog
Att du kommer leva länge: den som lever får se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0