It´s all in my head (or is it?)

"Sucker love is heaven sent
You pucker up, our passion?s spent
My hearts a tart your body?s rent
My body?s broken yours is spent

Carve your name into my arm
Instead of stressed I lie here charmed
Cause there?s nothing else to do

Like the naked leads the blind
I know I?m selfish I?m unkind
Sucker love I always find
Someone to bruise and leave behind
All alone in space and time
There?s nothing here but what here?s mind
Something borrowed something blue
Every me and every you "

En lycklig människa är vad?
Hur skulle jag om inte du?
Hur kan man säga vad man tycker när man själv inte riktigt vet?
Finns det liv efter döden?
Men du är vacker.
Men du är bara du.
Men du är så annorlunda mig.
Men du är ingen jag kan berätta för.
Missade håll platsen, solade istället.
Det kom regn efter solen, fel ordning på allt.
Som om det skulle bli lättare utan.
Varför blir det alltid som det blir.
Hur ändrar man ett öde?
Hur får jag dig att föstå?
Varför välja den lätta vägen när det finns en med farthinder?
Kan man bli ersatt om man inte är där?
Ibland behöver man bara en nalle.
Ibland måste man ha så mycket mer än vad man får.
Vill och kan, men jag får inte, det är ju bara så.
Om det vore annorlunda, så skulle jag också veta.



Du vet väl att jag alltid finns här för dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0