Bortom det blå!

Nu har jag mått dåligt alldeles för länge för att jag skall orka mera. Att vara förkyld är väl en sak, men detta förbannade illamående får mig att helt tappa alla krafter som jag har. Jag orkar faktiskt inte mera.
Att ligga och må skit på kvällarna får mig att tänka och tänkandet får mig att inte somna. en och en halvtimmas stirrande i taket är inte alls det jag vill klockan typ 2 på natten. Jag vill bli frisk. Tyvärr verkar det som att det kan behövas en läkare för att kirra min irriterande och trasiga kropp. JAG VILL INTE MERA.. Verkligen inte alls mera. Går dagen var irriterande jobbig, jag som var beredd på skratt och att livet skulle snurra åt glada hållet fick gå och lägga mig för jag orkade inte. Hela dagen kände jag mig som en missanpassad pissmyra. Så är inte jag..

Jag är less på köket idag, jag har städat det två gånger på dessa två veckor som jag varit i svea, jag har ansträngt mig för att jag vill ha det fint och lite mer hygiensikt. Men vad sjuttsingen håller alla andra på med? Sen när man lämnar en tallrik framme själv i någon timma då får man skit för de. Vad vill alla egentligen? Att bara sluta bry sig och lägga av med att orka städa är inte ett alternativ heller för då kommer det alrig bli rent mer än en dag i veckan. HOPPLÖST. samtidigt skulle jag aldrig vilja byta detta boende med något annat. Jag trivs otroligt bra, jag har Hajjen och jag har min Birdie och naturligtvis pajsan, och så alla andra som förgyller vardagen så att man orkar alla dagarna. Nej jag trivs verkligen, det finns alltid nåe att hitta på och jag vill vara här. Men köket mina vänner det förbannade köket är äckligt större delen av tiden.

Jaha så kanske man inte kan göra omtentan för man har klantat sig igen, tack så mycket för att jag föddes utan motivation, målmedvetenhet och förstånd.
Dålig dag som ändå varit ganska bra. Ingen logisk förklaring på det dock. Trött är jag.. APA.

Nu väntar och längtar jag till Sthlm och Tonfisken, Milano och Broder.
Dags för matlagning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0