No more counting seconds

Okej jag har problem med att roa mig själv.
Jag har under denna helg, gjort en massa av Ingentng.
Fredag: Vin med gott sällskap och en sväng på traven. Blev också avbiten armen för att dramatisera denna kväll.
Lördag: Vi åkte till Ica Maxi för att konstatera att det är ett stort ställe och att köerna inte alls går speciellt snabbt.
Efter de besöket gjorde jag typ ingenting. Blev så enormt uttråkad så jag bakade en morotskaka igen, blev trött på skiten i köket och städade lite, samt diskade all förbannd disk som bara äcklar sig i högar. Sen gick jag av och an och gjorde ingenting. Lagade mat och såg lite harryp potter tills jag inte fick se de mera. Sen äntligen hopade sig lite roligt folk och vi spelade rappakalja som en viss her håkan vann och ingen blev ett dugg gladare. Sängs.
Söndag: Jag har gått broarna runt och fotograferat, duschat, ätit, tagit ensamtid och bara skrivit och ingenting annat. Men nu är jag tillbaka till tristessen. Har försökt att studera men detta sket sig då jag inte finner ett enda akademiskt ord i min skalle.
Med detta konstaterat är jag alltså inte gjord för att vara helt ensam med ingenting att göra.
Det verkar som om alla människor är uppslukade av något monster som härjar på villagatan. Kanske borde jag gå ett varv för att leta människor men jag finner detta motionerande helt onödigt. För allt som oftast ser man ingen i alla fall. Så kanske är allt som återstår är att baka IGEN.
Att baka är hur kul som helst men att använda detta nöje som tidsfördriv verkar inte vara vad jag vill för dagen.
Kankse men bara kanske borde jag skaffa mig en hobby. Typ sticka. Hade jag haft lite fotografier hemma hade jag knåpat ihop ett fotoalbum. Detta är kasnke något jag borde ha hemma med andra ord? Lite foton att pilla med.
Djupa tankar för helgen existerar inte.
Jag är sjukt uttråkad och borde få bli road av andra människor som inte känner till min enorma tristess.
Men den glädjande nyheten är att jag äntligen skall få mina pengar. Det var mer än på tiden, men så klantig som jag varit förtjänar jag en rejäl försening.
I morgon hoppas jag på att få lite hår bortklippt då jag är less på att det bara hänger i en svans bak på huvudet.

Dags att ta tag i dagen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0