I wish I was a girl-

-Eller? hur var och när?

Det är så lätt att glädja människor, så varför göra det så sällan?
Frågan för idag får det bli.

Dagen som var har egentligen gått i ehh jag har ingen aning vad för tecken för jag kommer knappt ihåg. Varit så trött, är så trött så jag har ingen aning.
Men jag minns mig ha varit i skolan för att opponera, jag minns att det var kaos i korridoren, (vad sjuttsingen håller karln på med?) och jag minns en potatisgratäng och en mkt stressad haj. Jo och sen kom kvällens höjdpunkt, jag var på teater. En kanon bra teater. Personligen är jag nöjd med att ha sett den. Millan var bäst. (torrfitta, ett ord som inte många östermalms tanter skulle ta i mun, min fördom dock) Nej jag rekomenderar alla i skellhell att gå och se Limbo. Jag är nöjd. Ett gott intiativ.
Birdies kompisar har kommit och jag känner mig fruktansvärt otrevlig, men jag är såååå trött att jag inte orkar vara trevlig. Man kan verkligen gå från social till asocial på två sek. Konstigt.

En kluring till är ikväll, varför skall alla vara så knepiga? vad hände med lätt och okomplicerad?

Usch dags att sussa, i morgon blir det en massa annat som jag inte vill missa.

"det blir nog något av oss alla tids nog" Känner att detta faller in bra just precis nu.

He e som int så bra de där med att klura på nåe som int e vettigt.

Detta är beviset på att vissa kan. Och jo jag kan nog jag med, men tänk vilken tid det skulle ta. Haj som kirra.
Tavlan jag fick av Piga.

Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du haft en trevlighelg =)

2008-02-16 @ 01:05:25
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0