The fall

Här sitter man nu en torsdags kväll efter middag med en god öl i ett rum som är som gott som städat och organiserat. Dagen har inte varit till min belåtenhet alls. Jag är snarare rinig och gnällig och låter min stackars hajj dra det tunga lasset till att tillfredsställa alla mina små skumma behov för dagen så som tillexempel sojakorv. Stackarn fick cykla ner på stan för att införskaffa mig sojakorv som jag fick en knäpp på. Jag har dessutom levt helt i min egen värld de senaste timmarna så att hon faktiskt cyklade och handlade korv till mig fattade inte jag. Trodde hon var på rummet.

Vaknade i morse och so far so good. Men sedan gick jag till TCM (traditional chinese medecin) Och fick min dom om min rygg IGEN. Jag vet att den är böjd men att jag har så pass stora problem med den fattade jag inte. Tacka för att han doktorn och hon den andre var super trevliga med en äkta mysig norrländsk humor. Jag blev varmt bemött med hård sanning. Han menade att om man röntgade min rygg och visade den för en annan doktor skulle de chansa på att min rygg var en 60 årings. Detta känns ju inte roligt. Så nu väntar en hel del jobb för att få min rygg bra. Det kommer krävas en massa från mig och en hel del från dem (de skall rätta till mitt bäcken då det skiljer 3 centimer på mina ben och min kropp går som ett S). Min puls var svag dessutom och han kunde avgöra att min inre energi var lika med noll. Jag har ingen. Där försvann även all min yttre energi.
Med andra ord har jag bara gnällt en hel del idag och suttit och glott på tv och hoppats att någon drar mitt idiotiska lass med skola och allt annat.

Appropå skola så händer det INGENTING med min uppsats, jag måste ju fixa den själv och ingen annan kan göra det och därför står det still. Jag gick från jobb till skola och det har inte fungerat alls märker jag. Vill ha semester.. och trots att jag bara latar mig vissa dagar så får jag inga nya krafter alls.. Hopplöst detta.

Så nu har jag gnällt ännu mera och hoppas att jag kan komma igång med livet lite igen.. fast det är klart om 10 min så är de tv jag vill se.

Byebye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0