löven faller, det är tydligen höst nu!

Det är dags att uppdater sig.. som en viss tjej sa till mig i veckan som var.. vem kan vara intresserad av en annan människas liv. Bra fråga egentligen. Man kan vara intresserad men inte i den bemärkelsen att man läser dennes blogg. Men vad fasen gör man inte för att krydda sitt eget ego ibland?
Man skriver ju mkt för att man tror att andra människor har ett sorts intresse om hur man lever och har det.
Iallafall..
För att förklara hur mitt intressanta liv är för tillfället så kan jag börja med att säga att det inte alls är speciellt spännande just nu.
Jag låssas att jag studerar och är en bra människa, denna bubbla kommer dock att spricka på fredag då vi ska ha grupp möte och dilla om de 4 böcker vi ska ha läst.. haha. Eller hur.
Nej jag måste säga att det är dålig fart på mig. Men när det blir så här mkt så låser jag hela hjärnan. Så jag spenderar tid på att snacka skit, gymma och naturligtvis ta stärkande promenader i regnet (påminner om en kontaktannons). jajjemän, men som sagt allt kommer att spricka någongång och om inte på fredag så gasnka snart ändå.
nog klagat..
Var i Umeå under helgen och hälsade på Jessica tillsammasn med birdie. Vi hälsade även på helena och  camilla och carro kom dit hon med. Japp hela goa glada jänget fanns på plats.
Camilla och Helena ska ha stort tack för den underhållning de förde på söndagen (då de efter två dagars hårt festande krasade fullkomligen, stackars camilla kunde knappt hålla ögonen öppna och magen på plats). Annars var allt kanon, jessica har nu efter vårat besök övergett det primitiva livet och skaffat ett med teknologi.. långkalsongssnubben har dock ännu ett stort underhållningsvärde för min del..
Menmen..
Förutom allt detta så är det som det är med det mesta, borde hinna med en massa saker men livet är inte så spännande om man hinner med allt man vill.. eller? Kommer åka tillbaka till ön om någon vecka. Äta pappas mat och mysa med killen och naturligtvis träffa min stjärna Tuna.
Farväl..
japp det är typ dags att sova (jag som är ledig i morgon och MÅSTE plugga ska som moraliskt stöd till Birdie klippa av en del hår i morgon. Det har dessutom igår färgast rött igen, det är ju höst och man blir så inspererad av alla löven) men jag ska nog tillbringa en del tid till att göra ABsolut ingenting.

Tjpp!

har så mkt jag vill skriva, så många diskussioner att dilla om men jag orkar inte.
Men btw vad fasen hände med det socialaliv man hade och alla vännerna som försvann, vad har hänt? MAn borde enligt erfarenhet hålla alldeles hårt i de vänner man har kvar.

Kommentarer
Postat av: Karki

Jo kul med lite uppdatering!!=) Det var på tiden! Jag har så tråkigt om dagarna (läs på jobbet) så jag läser om alla andras liv istället:P
Nä nu ska jag göra frukost för idag jobbar jag kväll.

2007-10-03 @ 11:40:12
URL: http://karint.blogg.se
Postat av: kariiiiiin

De låter bra! Kasnke imorron en sväng då jag slutar? vid halv sju om de passar?

2007-10-03 @ 23:53:26
Postat av: kiruna

Hörru du har inte alls uppdaterat!!!

2007-10-10 @ 16:53:11
URL: http://karint.blogg.se
Postat av: nettan

ah, hur ka ndu ha en blogg utan att berätta det för mig? :O Ja gsom älskar bloggar!! :P
Ses i kväll!

2007-10-13 @ 15:55:00
URL: http://anetteharby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0