virvlande dårar.

Dagen som var och gårdagen som aldrig kom till skott.

Jajjemän hörreni, nu ljusnar det för mig om mina fältstudier, Bolivia it is.. eller? hoppas iaf.
Jag vill gärna åka iväg och uppleva allt detta. Birdie och jag upptäcker världen, kan inte bli annat än spännande. Kan inte bli annat än fruktansvärt skumt. Men detta är en underbar tanke och ide. Jag lever lite grann på hoppet för tillfället nu. Allt annat verkar inte direkt gå min väg.

Verkligheten har gått ganska bra när det kommer till skola och dylikt, känns bra. I morgon blir dock en sådan där underbar mastodont dag med bara massa pluggande.. Sjukt tråkigt men vad ska  man göra då? Så länge gruppen är på topp så är det bara att le, för då blir det bra.


Minnen kan var så betyngande även om det är bra minnen, roliga minnen, underbara minnen. Ibland fyller de dock ens vardag till den gräns att man får svårt att fokusera på det som är här och nu.
Minnen är som klister i det förflutna, man kommer inte ifrån dem om man inte förtränger. Förträning äter själen, så vad göra när man inte orkar minnas allt längre? trotts att det är bra minnen?

Homosexualitet är något jag har diskuterat många gånger.
Någon sa till mig en gång att skönhet inte ska igroneras. Detta finner jag väldigt bra sagt, skönhet varesig det kommer från en vas eller en kvinna eller man så ska det hyllas. Det blir dock jobbigt om alla människor inte kan uppnå skönhet dock. fast samtidigt alla har olika smak, eller nästan alla iaf.
Nåväl.. nog dillat för kvällen.

Halloween kalas på lördag.. Inte illa. det kan nog bli kanon, men dock misstänker jag att min kostym kommer att vara ytterst diskret för jag är som alla redan har förstått en tant med ett ikke existerande barnasinne kvar. Sådäså!
Men jag tror på att detta kan bli en historisk kväll :) lika bra att uppnå höga mål..

Time for med to sleep!
Sleep tight you people.





Det finns inga prinsessor mer
Kan vi sluta leka det
Det finns inga soldater mer
Kan vi sluta leka det
Och hon slutar le

Kommentarer
Postat av: pajy

ja då är det bevisat- om tanter kan vara som Cajsa så är jag då inte rätt för å bli tant :)

2007-11-01 @ 23:46:08
URL: http://pajy.blogg.se
Postat av: karin

Nice med lite inlägg! hoppas du får trevligt ikväll. jag ska på fest i villan som läget ser ut nu, vars är det ni ska vara?

2007-11-03 @ 16:17:09
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0