Äntligen.

Den grova ångesten som legat över mitt hjärta och hjärna har äntigen börjat lätta lite. Jag har ÄNTLIGEN skrivit klart det där förbannade arbetet om svenska filantropin. Hoppas nu bara att min lärare är snäll och godkänner mig, annars vet jag en som kommer gråta stora tårar hela sommaren ( och hela resten av mitt liv.. ?) Översättningen ligger jag rätt bra till med faktiskt.

Helgen som varit har varit för mig mindre roande med tanke på min underbara huvudvärk. Men om man bortser från den så har allt varit finnemang. Jag fick köra Giraffens bil (det kan jag säga är en merit) en bit från Piteå, han själv påstod att han var livrädd under hela denna tiden, hans brud säger att han alltid  är sådan. Vem ska man lita på? Lördagen var seg och allt annat än rolig på dagen. På kvällen trode vi att det var bartömmning, vi hade fel. MEn vi myste allesammans ändå. Och min kväll slutade med två mackor och ett glas apelsinjuice.
Söndagen sken solen!!! Det kallar jag lycka på jorden.
Min plan var att få sol, så jag pallrade mig ut på en promenad som egentligen var en STOR omväg till coop där jag skulle inhandla lite små saker. Timing blev perfekt, precis när jag går in på coop försvinner solen och regnet kommer, när jag går ut från coop så är det sol igen och inget regn. Det är vad jag kallar tur.
Sen satt jag och var osocial på mitt rum resten av kvällen, mina hjärnceller orkade inte tänka så jag sket idet.

Annars händer INGENTING i min värld just nu, och jag tror att jag ska spara mina krafter tills ön.
Hoppas på att få åka til Tyskland i sommar (agusti) så min plan för denna vecka är att få tag på min mother nature och kolla med henne om jga kan komma och våldgästa i en vecka eller två. Skulle även vilja åka till mallis för att se barnen också men jag tror jag ska skippa det. Åker först helst till Tyskland. Ska även prata med dem på skebo denna vecka för att se när inspektionen ska göras, om de e samma dag som jag flyttar eller senare. Sen ska jag plugga också. Så ingenting nytt i min värld.

Men jag ska återkomma när mitt liv är roligare..

Nej smygsmaskens på er alla.

(I saknad, drömmar är så verkliga ibland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0