flyktsoda

Jag misslyckades så extremt med min mat att jag nu sitter och är hungrig.
Det värsta är att jag aldrig har misslyckats med denna måltid förut, lite av min paradrätt för mig själv. Jag blev om inte en aningens besviken så besvärande irriterad på mig själv.
Alltså jag brände mina "kött"bullar, lyckades inte koka min potatis ordentligt och på råga till allt så vart inte min brunsås så som den brukade.. OCH jag glömde att koka ärtor.. Förbannt också.

Nog om min självömkan.

Jag tryckte just i mig två mackor. Jag tyckte jag förtjänade dem, dessutom så pratade jag just med mr.drewly och han åt minsann hamburgare så då tyckte jag att jag fick äta två mackor..

Förutom mina mat problem så händer massor och ingenting.. Jag lägger in lite bilder innan jag somnar.


Min farbror har fyllt 50 och vi tryckte in 17 släktingar i ett rum.  Det var gott, trevligt och mysigt.


Köpte en klänning jag vart lite kär i, det händer nästan aldrig.


Jag hade djupa diskussinoer eller bara hederligt snack om kanske nagellack med Tunis.


"för varje snöflinga som faller ska ett hjärta börja slå
för varje snöflinga som faller finns en ny väg att gå"


Kommentarer
Postat av: hannis

vilken nostalgi- "flyktsoda". min första "riktiga" pojkvän hade ett ex som hette flyktsoda. det var tiden då lunarstorm regerade. flyktsoda hette på riktigt Vicki. Och det är där jag fått inspiration att vilja döpa mitt barn till vicki. det här var tiden innan svartsjukan fanns i mitt liv...

2011-03-31 @ 13:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0