Jag är inte mer än mänsklig

Idag var jag på besök hos Smelly, hon skulle bjuda på lite middag och jag skulle få se hennes nya lägenhet.
Lägenheten var strålande fin måste jag medge och den kommer bli kanon när hon fått ordning
där senare i höst någon gång.
Jag brukar sällan tvivla min käre väns kok kunskaper men idag var hon allt bra virrig. Hon la i jästen
i brödbaket lite för tidigt, hon glömde bort att degen jäste, hon saltade soppan helt hysteriskt och hon
höll på att glömma ställa in bröden i ugnen (sen höll hon på att glömma bort att de var där i). Men mat
fick vi tillslut i vilket fall som, och gott vart det.
Efter denna brak middag som jag åt alldeles för mycket av så blev det lite film. Dear John, en film jag
trodde skulle vara kanon bra. Men icke icke, den var inte dålig men den kom heller aldrig riktigt igång.
Filmen är väldigt känslig och handlar om människors känslor men man får ändå ingen uppfattning om vad
de känner.
Jag har just förstått varför alla pratar om serien solsidan. Den är ju hur bra som helst. Nu har jag
dock inga fler avsnitt att se så jag får väl göra som alla andra och vänta på säsong två!
Drömde om dig i natt, du var på ett foto som var upplyst i gult.

Each and every time i try to reach it, it disappears up in the sky


Kommentarer
Postat av: jess

jaaa, solsidan e bäst!

2010-09-02 @ 14:13:09
URL: http://aggly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0