In your head

Har aldrig åkt ambulans eller brutit något eller haft en allvarligare skada,
men jag åker ändå på en massa märkliga saker.

Har stukat foten så pass många gånger att jag lyckats
få en dold fraktur uppe på foten. Tog cirka 10 år att förstå vad jag
besvärades av.

Har spännings, stress och migrän huvudvärk. Har bara haft tre anfall av
migrän då jag kräkt och inte kunnat röra mig. Men har haft många gånger
då jag inte kunnat tänka, eller knappt leva för att huvudet gjort så
förbannat ont.

Har en mycket orolig mage, den reagerar på det mästa och är hopplös
ibland. Och framförallt så tål den inte laktos. Döden för den är gräddfil.
Misstycker också enormt illa om rå vitkål.
Däremot är den syverän att åka utomlands med, för bakterier klarar
den av galant.

Har alltid en snuva, en form av mini förkylning som alltid ligger och ruvar.
Det har nu visserligen visat sig vara kronisk bihålsinflamation som
nu påverkar min hörsel. Kan vissa dagar inte höra ljusa
frekvenser utan bara låga. Alltså jag hör bilmotorn jätte bra
men inte personen som sitter brevid och försöker prata med mig.

Har en väldigt dålig rygg som gör ont ofta. Detta beoror på att jag är böjd
åt helt fel håll. Men med övningar och en jäkla massa napprapat besök
så skall det tydligen gå att ordna.

Nä jag har aldrig varit sjuk på riktigt och jag har aldrig åkt ambulans men
jag är fan mer sjuk än alla andra. (tycker jag i alla fall)
Och om ni viste hur ofta jag faktiskt har ont så skall ingen komma och säga
att jag klagar mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0