Taggtråd

Sicken tur att det händer lite saker på jobbet, annars kommer min rumpa bli lika stor som hela gotland! Det är inget jag tror det är något jag formligen förstår och vet efter några dagars "vilande" ¨på jobbet.
Dock står mina underbara kardemumma skorpor på hyllan och lockar mig till vansinne, stoppade mig själv efter att ha proppat i mig 5 GODA skorpor med både smör och ost på tillsammans med en varm och fin kopp kaffe. Passade på att ha hård bevakning på skärmen, men det hände inte så mycket spännande dock.
Tur var väl det iaf att jag slutade mumsa på skorpor för sedan hände det lite grejer, kändes trevligt och kanske har ändå sommaren kommit med allt vad det innebär.
(för den som inte vet jobbar jag på en tillnyktrings enhet, det är avgörande för mig att en del männskor gör en del saker för att jag skall ha något att göra, jag trivs som fisken i vattnet och tror mig ha hittat det jag vil pyssla med, dock är det inte detta. Men detta är långt ifrån ett dåligt jobb med dålig arbetskamrater. Nä detta är kanon)

I morgon kommer fröken M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0