Saker att fylla i.

Jag hittade denna på kirunas blogg och kom på att jag också vill göra detta.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jo, jag har gjort en massa, Alalay, fröken M och en massa mer. Åkte dessutom skridskor på tingstädeträsk idag, aldrig gjort förut, bara bogeviken innan.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? JO min lilla Pain ploppade en unge i år.  
Dog någon som stod dig nära? Nä och det är jag gald för.
Vilka länder besökte du? Bolivia, Peru och så var jag ju över på finskagränsen också.
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Ja det finns det nog.. Men vad vet jag inte riktigt.
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 10 Juni. Och så Hela April
Vad är det bästa som hänt dig år 2008? Det mesta är bra som har hänt, jag har fått lära mig en hel del om hur jag hanterar olika situationer och det är nog det som ger mest i slutändan, med andra ord det är jag gald över.
Största misstaget? Helt klart min ekonomiska kris i sommras.. det vill jag inte vara med om igen.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag är ALLTID sjuk!!!
Bästa köpet? Resan till Bolivia och alla alpacor..
Vad spenderade du mest pengar på? Skulle vilja säga något skoj men jag misstänker att om man räknar efter vad jag spenderar mest på så blir det snuset..
Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut, det finns många människor som gör mig glad genom att bara existera.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Curly sue och wonderwall
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Med tanke på att jag är en periodare så är det svårt att säga. Ligger ofta på samma nivå genom åren..
Vad önskar du att du gjort mer?  Levt nyttigare.. haha..
Vad önskar du att du gjort mindre?  Stressat helt klart.. det är så onödigt.
Hur tillbringade du julen?  Med min familj och farmor i det lugna.
Blev du kär i år?  Jo det kan man nog påstå att jag blev. Är fortfarande väldigt kär.
Hur många one night stands?  Inget!
Favoritprogram på tv? Criminal minds och CSI och sen desperata, men det är mkt pga sällskapet.  
Bästa boken du läste i år? Harry Potter (sista) och el choco. Läste en väldigt dålig bok också..
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?  Nä.. vilket slöseri på tid och kraft. Men det finns de som jag inte alls tycker om däremot och det står jag kvar vid.
Bästa musikaliska upptäckten? Det där som Tunis skickade till mig..
Något du önskade dig och fick?  jo Fröken M.  
Något du önskade dig men inte fick?  Massor.. jag önskar mig saker precis hela tiden.
Årets bästa film? Twilight faktiskt. .blev överraskad..
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?  Den firade jag med en del av mina vänner hemma hos Mr. O och sen gick vi till Mcpizza och försöker roa oss (mycket lustigt)
De bästa nya människorna du träffade? MAYA! De på alalay och så Mustaffan faktiskt.. Fröken M är ju favoriten dock.. (känner att jag är lite enkelspårig med mina svar)
Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Fruktansvärt diskret,det ska bli ändring på de..
Vad fick dig att må bra? mina vänner, alltid mina vänner. och familjen.
Vilken kändis var du mest sugen på? Ehh det var nog han vampyren..
Vem saknade du?  De vänner som inte är i skell.. de kan jag sakna mig galen på. Då är jag depp i flera dagar.
Favorit månad? juni.. :) och april...
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mera pengar under sommaren skulle nog ha varit väldigt bra tror jag..

Haha där var det slut.. :)
Gott nytt på er alla.

Kommentarer
Postat av: paj

jaaaa! visst var twilight fantastisk!!!!

2009-01-07 @ 16:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0