Jag vill aldrig bliva stor!

En av alla de punkter de tar upp på alla sådana vuxen tester som man kan ta för att samla "vuxen poäng" är INTE "har du en dammsugare". Jag har nu gjort en empirisk undersökning och kommit fram till att om man äger en dammsugare så har man mer vuxenpoäng än om man har en matberedare i sin ägo.
Dammsugare är en mackapär som man tar för givet alltid bara ska finnas där, men så är naturligtvis inte fallet. För att man ska kunna äga en dammsugare så måste man igenom dammsugardjungeln. Den är mycket mindre trevlig än vad man skulle kunna önska sig. Man kan tydligen inte bara köpa den billigaste och hoppas på det bästa, om man bara lägger på ca 250 kronor så får man en som man kommer bli mycket nöjd med. Hon som hjälpte oss på expert verkade vara expert på området billiga men funtionella dammsugare. Så idagens läge är jag ägare till en JÄTTE fin mörkröd Philips dammsugare som suger så pass bra att 99.9 % av allt damm försvinner. De ni!!! Det kallar jag vuxen poäng.
Give dust no chanse är slogan för min dammsugare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0