Everone can see my youth hanging by a thread


Jag hade tänkt att skriva ett argt inlägg men Min vän skickade en massa kort till mig och jag bara måste visa upp alla mina hår färger.. och mitt hår.. (känner mig som fjorton)
Men here goes..
På mallis med Effa, kort och rött var det här.
PÅ ön, i Pains gamla lägenhet, denna kvällen så klippte S lugg på mig.
På malta, andra resan. Oranget!
Hemma hos T, V och E på gråbo.. Blond!
Hos Milano i sthlm...
Tunis färgade mitt hår hos henne, det är faktiskt ingen färg på bakhuvudet. Typ inte iaf.
I Visby.. också någon form av orange tror jag
Midsommar i visby tror jag.. en färgskitning.
Skell, detta är någon form av färg
Hos jenna, kort och blondt..
Kallis i slite..
Sist typ så..

Ni förstår ju, jag har sett så skum ut också.. men jag avvaktar med de bildern för känsliga tittare. Ibland så undrar man vad man tänkte.

Hej och god natt för denna gång!


Kommentarer
Postat av: paj

hahah! ja Cajsa, jag ska vara ärlig.. så som du har håret nu är absolut snyggast! det tänkte jag faktiskt på när vi sågs i gamla stan tidigare..! du får fan inte gå tillbaka till din oranga period.. det var ju rent ut sagt bedrövligt :D

2009-08-26 @ 23:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0