Jag fick inget psykanfall iallafall.

Min kära kusin när han visade hur man ser ut när man får elstötar vid ett matbord.

Jag skall uppdatera men en annan dag då jag inte sitter och halvsover efter nio timmars resa från gotland till skellefteå.
Det kommer bli sjukt mkt studerande nu denna vecka och jag kommer inte orka leva mer än i lagboken, eller för att lugna min ångest borde jag studera som en idiot.

catfight på tv, dags att sluta här och börja titta.. (idioter finns det gott om, jag är kanske en större idiot som tittar på detta) Nåväl..

Tjipp tjipp och Godnatt.

Jag saknar redan min ö, jag saknar allt som var och som aldrig kanske blir.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0