He got med stoend.

"Blue, blue windows behind the stars,
Yellow moon on the rise,
Big birds flying across the sky,
Throwing shadows on our eyes.
Leave us"
Allt som citeras måste ha citat tecken (se vad man kan lära sig på högskolan)


Det nya livet har börjat nu. Jag har gått ut hårt och verkligen pluggat (hahahaha) och börjat att träna igen (hahahaha) Allt detta är sant men man kan alltid vrida och vända på orden.. Det är det som är det fina med detta med att ha startat ett nytt liv IGEN. Dock har vi varit kanon bra på våran uppgift om mannen.. Verkligen nöjd med papprena vi skrivit :)

Halloween partaji huset i kök två i lördags. Mkt mkt lyckat må jag säga. Även om det nu råkar komma sig att både jag och Birdie blev hårt straffade. Banan intryckt i käften, Öl över hela mig... Livet livet.. Vi var fyra personer som var tvungna att byta om efter att ett lååååångt krig hade förts. Trotts detta var det långt i från slut där. Menmen..
Pajen var en av de ansvariga för denna brakfest. Hon var väldigt klockren som den vackraste (?) lucian jag någonsing sätt. Mkt nöje.Det man kanske inte direkt hade förväntat sig var att hela festen skulle hamna i korridoren, men kanske är det detta som kallas korridorsfest?
Gött var det iaf...
var utklädd till grynetssyster; den riktiga prinsessan. Jag anser att grynet är väldigt skrämmande, även om karaktären är bra så är hon för mig en läskig person.

Har äntligen fått min gubbrock.. alltså Neil Young och njuter för fullo på mitt rum just nu.

Snön har fallit här och sköljs nu bort med regnet. Det innebär gott folk att skridskorna ska på i morgon då jag kommer att halka som en idiot när jag går utanför dörren. Skönt att jag bara ska till gymmet då...eller? Måste köpa te.. Går omkring och snor av alla just nu. Det är inte direkt ett dröm senario för mig som har stulit en enda penna i mitt liv (om man inte bortser från allt jag Ikke frågat om lov om då att ta) så jag MÅSTE köpa det i morgon.

Allt snurrar där uppe som vanligt.. det står inte still och allt verkar bara eskalera hela förbannade tiden. Få det att sluta och försvinna!

Livet är konstigt, när man minst anar det drabbas man av sjukdom och dör (optimisten gick och la sig) Det är dags att ta hand om det lilla man har.. På torsdag bjude rjag på tårta, det är bara det som gäller nu. Livet!

som förtrollad av yttre och innre ting.
Som förstummad av
rörelse.
Som förlorad i
ingenting.
Men inte
dum.
Men inte
döv.
Men inte
riktigt helt.
Helt
okontrollerat.
Helt
försvagad.
Helt
borta.
Trycket i
bröstet.
Trycket i
huvudet.
Trycket så fruktansvärt ihärdigt.
Sjuk av
förtrollningen.
Sjuk av
de tysta rörelserna.
Sjuk av absolut ingenting.
Det var kört redan innan dagen efter.


Kommentarer
Postat av: Nettan

fick just en känsla av att vi missade ett underhållande(?) slut på kvällen:P

det är bra med att börja nya liv iblang, jag har ju oxå börjat träna*host*=P

2007-11-06 @ 21:09:44
URL: http://anetteharby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0