heart-attack

Paniken över tekniken. Varför ska det vara så krångligt att få saker att fungera när jag rör vid det? Fast jag lyckads ordna med det. Jag kan om jag vill.. eller när någon annan har gjort att det bara är att koppla in sladden i datorn och göra det man ska.


Jag tycker ju om att göra punkter så jag gör det. För om jag nu inte ska skriva hysteriskt långa romaner om något som hände för många år sedan. Då menar jag en tripp down memorylane.. så får jag väl punkta helt enkelt.

  • Förra helgen var fin på alla de sätt en helg kan vara fin på. En stor överraskning från ett stort hjärta. Jag vart grund lurad och så där flickigt lycklig.
  • Jag har helgen som var letat klänning i halva Stockholm, fast egentligen inte till mig. Men åena sidan undrar jag varför ingen verkar gifta sig i oranget, det är en vacker färg.
  • Veckan som var, var en gång i koma. Tror aldrig jag vaknade ordentligt.
  • Jag låg i sängen halva söndagn och njöt av att jag inte behövde gå ur den. Det var länge sedan jag bara låg och gjorde ingenting.
  • Lyckades klämma en mycket märkligt smakande pizza i Näsbyallé. Fast det mesta går att skölja med ett gott rött vin som enligt syster smakade saft.
  • Konstaterande av den händelsen är att jag har mer utvecklade smaklökar än min yngre systeryster.
  • Jag har diskat två dagar i rad, något som är mig ovant numer då jag umgås med en livslevande diskmaskin. Han har två ben att stå på och två armar som vevar rent all disk.
  • Pajsan lyckades knåpa ihop en måltid och jag glömde sätta ett kors i taket, hon har vuxit så mycket sedan Umeå tiden. Jag är stolt.
  • Numer kan jag som alla andra vara uppkopplad mot världen dygnet runt om jag så vill. Det vill jag inte för världen utanför min bubbla är inte alltid lika rolig som världen innanför min bubbla.
  • Jag lever ännu lite på minnet från förra helgen.


Tröttare än ett sl tåg är jag ikväll. Alltså dags att sova.


"Chasing you, embracing you
Tasting you, I'm laced with you
A worrier, dressed in black
Preparing for a heart-attack"


Kommentarer
Postat av: pajsan

:)

2011-02-22 @ 18:43:53
Postat av: Sofi

Jag missar dina blogginlägg, riktigt synd :(

Vinet smakade saft Punkt slut! :)

2011-03-30 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0