Slow like Honey

Helgens kommentar; Om vi vore tillsammans skulle jag ha strypt dig!
Detta var sagt till mig, jag känner efter denna kommentar att jag har bland de ärligaste
av människor runt omkring mig.

Drömde i natt att jag kunde sjunga, fick höra min egen röst på band och det lät jätte bra.
Vart så besviken på alla som hade sagt till mig att jag inte kan ta en ton. Om denna dröm
ändå hade varit verklig, men återigen detta går att koppla till att jag har ärliga människor
omkring mig varenda dag.

Köpte mig en trisslott idag, men jag vann ingenting, tydligen inte gjord för att vinna på lotto.
Men damen innan kom till luckan för att hoppas att ingen märkte att den ena lotten hon hade i
sin hand inte var vinst på, ett gott försök och jag önskar henne vinst i framtiden. Jag är en
god människa.

Jag har under denna vår ätit två glassar, det är nästan fler än vad jag vanligtvis äter. det var faktiskt
riktigt gott, båda gångerna. Kanske ska jag börja äta mer glass i framtiden, eller så ska jag inte ta detta
och göra det till en dålig vana, men om så, kan jag alltid börja äta nyttiga flingor och så har jag en smal
midja inom någon dag. Kompromiss?

Kommentarer
Postat av: Sofipropp

Två glassar, herre gud. Hur har du klarat dig?

Det var en arbetsvecka som jag åt tre glassar och det var i Mars. Sen har glassarna rullat in i munnen på mig. En stående favorit är Twister, den är riktigt svårslagen. Hepp på di

2010-06-18 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0