Keep on walking.

Jag sitter och förbereder mig för min väg tillbaka i minnenas värld jag har tänkt
att fixa här i blggen, tänkte gå tillbaka 3 ½ år tillbaka i tiden då allt började, då
jag tog steget och började studera. Men ikväll är inte rätt kväll trots att det är en
fantastisk kväll. Men jag tänkte lägga upp några bilder från vår Mallis resa istället.

Första kvällen i Alcudia, en liten fördrink med snacks.
Största turisten i stan!
Finn ett fel..
Vi är inte alltid vackra, men vi är alltid modiga, en bild över stupet.
Nelli and the roads
Sniglar som försökte rymma.
Jag och en vinkandes snubbe.
Självklart fanns lite romantik också.
Jag och R:s Bygg gubbar

En liten bit av vår resa. Jag funderar på att skriva en bok som ska heta Smelly och apelsinerna.
Jag förundras över hur någon kan vara så besatt av apelsiner, så pass att det nästan vart en stöld.
Jag är innerligt glad över att damen bestämde sig för att handla alla sina apelsiner.
Nu är det minsann dags för att sova tror jag. I morgon väntar solen och en picknick, med damen i röd
klänning sittandes på stranden. Fast det är klart, om älven svämmar över får vi nog nöja oss
med en bänk någonstans, picknick vid älven blir inte riktigt rätt om de ska vara översvämning.
Minsann minsann.. En god natts sömn så ska nog saker falla på plats eller flyta tillbaka.

Kommentarer
Postat av: hanne

ääntligen lite bilder!! :) me like it!

2010-05-19 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0