Ilska, hemska linser och kvävning.

Saker att slösa värdefull energi på förtillfället. Med andra ord, saker jag är förbannad på.

- Människor som anser att JAG är korkad som inte vill ge mina framtida barn korv, bacon och köttbullar. JAG anser att soja korv tillexempel är ett mycket bättre alternativ än just korv. Ingen bör ge sitt barn KORV, det innehåller ju bara skit, såväl även pulvermos och annat halvfabrikat.

- Människor som  vill ha tillbaka aga in i lagen, och härtill också människor som tycker att trivselregler på en skola är allvarliga att bryta och då nekar en del barn undervisning på eget intiativ. Här hör också de som har en lugna ner sig vrå som är frivillig för barn på skolan (frivillig enligt läraren, men man fångade på bild hur man minsann inte frivilligt tog med sig ett barn och satte den i detta frivilliga rum ändå). Alltså ilskan över de som inte verkar förstå att barn också är människor.

- Att det är halt och ingenting går in i min skalle.
- Att bry sig över idiotiska ting.
- Att pengar inte växer på träd.
- Att resan hem kommer ta halva mitt sparande.
- Att folk inte bryr sig över saker som är viktiga.
- Att göra saker mot sin vilja.
- Att konstant må fysiskt dåligt.
- Människor som skall Svara på mail inte svarar.


JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT ARG!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0