Hangin around

Saker man gör i stället för att plugga..
-Sola
-Laga mat och sedan äta i ca två timmar mer än vanligt.
-Städa, sinnessjukt roligt när man inte har tid.
-Vara allmänt uttråkad och gnälla
-Se om man kan hitta saker på youtube
-Kolla alla ens bilder typ 7000 gånger extra, bara för att se om man missat någon.
-Fundera på hur allt hänger i hop
-Störa folk i deras vardag
-Korsord naturligtvis.


Du är inte som andra, det irriterar.

Ja nu sitter man här, med världens magvärk IGEN. Jag blir tokig, precis när jag trode att det var över så kom det tillbaka med dunder och brak. Orka ha ont hela tiden, måndag blir det farbror doktorn sägs det men jag vet inte, är skeptisk. Skall till en naturläkare i sommar, mindre skeptisk till detta. Bara jag kan få någon ordning på allt så blir jag glad, en liten lösning.

en människa tappar sig själv när han pratar för sig själv, ge honom en mask och han berättar sanningen.


Dagen som varit har mest bestått av plugg (haha) och solning och städning. Jag har varit redigt oeffektiv medans min dumbo varit sjukt effektiv. I morgon efter allt så skall jag också bli effektiv, det har jag bestämt. Nu är det nog med all lathet. Byebye till den.

Jag och Birdie pratade mycket om förändringar till hösten. Kanske för att vi verkligen vill men också för att det är skönt att planera och ha något att se framemot. Vi har bestämt mycket, och vissa saker kommer bli glömda medans andra kommer ske.
Italien är dock ett faktum, det skall bara bli så. Sen får vi se vad som händer. Kan bli en spännande höst.
Skickade post till Birdie, jag tror jag skrev en text som jag nu talar helt emot. Man har sina ljusa stunder 15 min om dagen, resten är bara gojja.

You are my star


Varför kan inte alla bara bete sig? Ibland klurar jag på hur många det är som konstant har på sig en mask som de själva tror är "gullig" och uppskattande. Nå må så vara att alla inte stör sig, kanske inte ens reflekterar över det, men ändå en del människor verkar ha problem med kontakten med sig själva. Flickig och gullig är roller som kan vara svåra att styra, tydligt det... (svammel)

Farewell, time to sleep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0