morning glory

Back on da ajland agan.

Först sthlm och vännerna, hade några redigt bra dagar med sol och skratt på sthlms gator och torg. Tunis lät mig glatt låna hennes golv i den minimala lyan.
Milano och jag spelade kort 2-2. innebärande att jag börjar knapra in på hennes STORA försprång.
Killen och jag tog en LÅNG dag på stadens gator och shoppade loss. Mycket trevligt.
Pyret och Shåkan joinade oss i kungsträdgården och käkade mat i den otroliga värmen.
Båt hem till Ön och syster yster som stod och väntade på utlovad tid.
Föräldrarna väntade hemma, sedan bara att gå till sängs.
FEst med syster yster och hennes vänner, kände mig som en tönt som inte hade egna vänner, tur att syster och hennes kompanjoner tar bort alla sådana känslor.
Träffade Bambi, pratade om allt möjligt en hel kväll.
Började jobba igen, allt var som vanligt, några döda, några sjukare och några piggare. Det kändes mest tungt att komma tillbaka i början, det lättade dock i går kväll då jag fick springa omkring på egen maskin och pula med allt som skulle göras. Man vänjer sig snabbt och jag trivs där.
Flyttat till Farmor, det är spännande.
Birdie kommer hit ikväll, skall bli super kul. Dock skit väder så vi får se hur vi löser allt.
Det är konstigt att vara hemma igen och tillbaka till allt som är så känt men ändå inte. Familjen har jag saknat sååå enormt mycket, framförallt mina systrar, så det är skönt att få se dem igen och veta att denna sommar kommerj ag få se mycket av dem.
Nja dags att fixa allt inför Birdie.
Tjingeling.


Your touch makes it hard to breathe
And all the roads we have to walk are winding
And all the lights that lead us there are blinding
I don't believe that anybody
Feels the way I do
About you now

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah! Jag har så dåligt samvete för att vi inte förljde med på din födelsedag:( Jag var verkligen fetbakis- blä! Är du i stan någon dag i veckan kvinna?

2008-06-16 @ 09:28:56
URL: http://aggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0