tomorrow morning.

Människor är lustiga varelser. Man skall konstant akta sig för att beblanda sig med de som är lite mer skumma än andra.
Man skall ALLTID passa sig för vad man säger och till vem naturligtvis. Mycket viktigt att upprepa.
Man skall också alltid akta sig för att bli uppfattad på fel vis. Detta är ett stort problem då man ytterst sällan vet hur människor kommer att uppfatta en.
Med dessa små rader skrivna hoppas jag att alla tar till sig detta och passar sig. Trotts att det tillhör en av livets tråkigare bitar. För vem har egentligen lust att springa omkring och akta sig för någon anna konstant, att bli miss upfattad.
Man skall också alltid komma ihåg, att det som var igår var igår och inte idag. Innebärande, en människa kan verka snäll mot dig idag, men i morgon är det faktiskt en ny dag. För att undvika detta problem så är det alltså lättast att bara låsa in sig.

Det är en Bitter Asta som går til sängs ikväll.
Efter en dag med flummiga lärare och SEGA lärare som bara snurrar till allt för en.. Så är jag BITTER som gamkärring. Har helt tappat lusten för detta med att studera på högskola. Det suger med gämna mellanrum.

Också har funderingarna kommit till mig om att bli uppfattad fel. Detta styr man inte alltid över har jag kommit fram till. (vist har jag huvudet på skaft) Alltså inte en ny fundering eller slutsats bland folket. Men ändå.
Troligen kommer allt bli en jäkla härva för att jag sköter mig fullkomligen exemplariskt. Jag ger mig inte i deta läget, man skall inte säga en sak och sedan bevisa starkt att man är full av skit och inte kan stå för nåe..
Ehh BITTER var det.
Ha överseende med mig denna kväll.

Tankarna flyger till mina vänner i Chile. SJukt vad jag saknar dem.. Önskar jag vore där och kunde få bara hänga lite. Skulle vara guld just nu när det är svinkallt ute.
Jo jag minns allt när vi var små eller yngre. Lättare då, nej, men annorlunda. Ibland vill jag ha tiden tillbaka.

God natt (se där jag kan skriva isär de små förbannade oren)

Idag är inte i morgon och det är jag glad över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0