the animals were gone

Det är dags att styra upp detta. Man kan inte hålla på att vara irriterad och deppad hela förbannade tiden, det är dags för att baka nya bullar och bli den människan man egentligen är.
Ett försök kan inte skada. Eller?

Min käre korridors kamrat sa i går när vi var ute och promenerade (då jag också lyckades bli helt knäpp förbannad, på mig själv och gick och sura i ca tio min, vem har uppfostrat mig egentligen kan man undra, även om jag vet att de två personerna inte har ett skvatt med detta att göra nu) nåväl, han sa när han såg på snön "det ser ut som glittrande mjölk" detta måste vara det djupaste jag har hört mkt mkt länge :)

Rummet ser vettig ut igen och det luktar kalas. Ett strålande jobb från en som avskyr att städa.

Det tar emot att skriva det jag vill ha ur mig, så jag kniper käft ett tag till.

Godnatt

"We do what we need to be free"

Kommentarer
Postat av: Hajj

Glittrande mjölk? Do tell me =)

2008-04-13 @ 01:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0