my head my head

Veckan som varit och veckan som kommer. Eller hur blir det nu?
Veckan som varit har varit lika behaglig som hemsk.
Firade en vecka med huvudvärk i går.. Med tanke på smällen de blev så hoppas jag att det var sista dagen.
Morgonen var i huvudvärkens tecken, åkte och handlade med Kiruna på solbacken, en förvirrad handlare (jag) Ica Maxi är så stort. Kvällen blev totalt misslyckad. Vi skulle stra oss ut men efter två öl och en halv så var min huvudvärk ett faktum, jag bytte strategi och började smörja med tiger balsam, knapra ibumetin och dricka vatten. Orkade inte röra mig, orkade inte prata och orkade verkligen inte tänka. Gick och la mig förbannat tidigt. Vaknade en timme efter att jag ÄNTLIGEN somnat. att somna med huvudvärk är inte lätt, allt känns jobbigt. Skallen stramar och blundar man gör det sjukt ont, tittar man gör det ännu mer ont, man kan inte ligga hur man vill.. Allt är kaos. Iaf vaknade jag av att någon skrek och så fortsatte de tills jag sjönk in i min egen lilla värld. Sovit som en stock hela natten, och vaknade med huvudvärk igen.. Men nu känns det ganska bra ändå.
Jag önskar inte ens min värsta fiende huvudvärk jag är så trött på det hela att jag klurar på att kapa av skallen. Jag håller på att tappa förståndet tror jag.

Nåväl. Veckan var bra annars, fikade med Giraffen och hittade två par fina byxor till honom. Nu skall han bara använda dem.
Hade myskväll med Birdie, det hela resulterade till en sjukt mätt jag som inte inte kunde sitta still pga mättnaden.
Har städat rummet, har kirrat lite i köket osv.. Jag har varit ganska oeffektiv, ett projekt varje dag..
Nästa vecka kommer dock bli hemsk.. bara vetenskapliga grejer och tidiga morgnar. Men vad gör man inte för skolan?

Vi vill till sthlm, vi vill sno en bil och bara dra. Vad vi ska göra där vet vi inte, men dte märker man väl? eller?

Återkommer senare. Måste ta och kirra med papprena till Bolivia ett tag.

tjipp från skallen.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det där med användandet är inte så svårt... Jag ser bara till att de ligger överst i garderoben;)

2008-01-19 @ 20:22:07
URL: http://anetteharby.blogg.se
Postat av: pajen

"Vi vill till sthlm, vi vill sno en bil och bara dra. Vad vi ska göra där vet vi inte, men dte märker man väl? eller?"
NI VILL JU TILL MEJ CAJSA! det tänker jag låtsas som ;) hoppas huvudet är bättre idag?? å du, tillsammans klarar vi den där vetenskapskursen. det säger jag dej! KRAAAAM!

2008-01-20 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0