högt uppe bland träden.

Det är tidigt, om mna gämför med hur dags jag annars stigit ur sängen. Klockan är 13.12 och jag kan ännu inte lämna in en studieförsäkran. Detta stör mig då jag vet att det finns de som kunde göra detta för ca två veckor sedan. Men inte jag inte. Jag vill ju vara så pass alert och så jag kan få mina pengar så jag kan få tro att jag är rik i ca fem min innan det skall skövlas iväg till andra. Nåväl, morgon humöret.
Har inte huvudvärk idag, magvärk. Vad e det med denna kroppen, varför kan inte den bara var lugn en enda dag? Dags att byta?

Nåväl, lördagen. vad skall man säga, full som en kastrull blev jag. Redig fjårtis fylla om man bortser från att jag inte skrek en massa, inte dansade på bordet eller rå stötte på någon. Kanske är det bara så att min fylla inte faller under kategorin fjårtis fylla? Om man tar mina defenitioner. Var kanon bakis igår, det är något jag inte är stolt över iaf. Kul hade jag dock trotts mitt evinnerliga klagande på fyllan. Ost och vin kväll var tanken från början, men när vinet vr slut blandade Pyret en massa drinkar till mig, hon är inte känd för att göra de svagaste drinkarna, utan det är mer 50/50. Nåväl, den sista där skulle jag kanske inte ha tagit, inte hon heller. Menmen...
En hel del intressant konversationer lyckades jag med iaf. Även om svammel var det folk hörde från min sida. har en förmåga ibland att bara lyssna på det jag vill höra och då kan svara helt upp åt väggarna ibland.

Skall idag svara på frågeformuläret som skall iväg till Bolivia. detta har visat sig vara så otroligt svårt. Att sitta och skriva varför man har en tatuering, vad för kunskap jag kan ge barn och så vidare är inte den lättaste matchen för mig har jag upptäckt. Men när Birdie kommer tillbaka så skall det vara svarat och klart redo att skickas iväg.

Dags att hugga in.
Inga djupa funderingar dessa dagar, inte som skriftligen kan komma ut..
Kankse senare.
elelr varför skriver jag ens detta?
hm..
byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0