criminal

(jo om moson fick bestämma så är ja tydligen det, men det får han ikke)

Nu är jag less
på frågor om mig själv. Har svarat så sant som det bara går på dessa frågor. jag kommer inte att bli antagen känns det som just nu. Får väl skicka med ett kort och hoppas att mitt strålande leende skall blända dem så pass mycket att de känner att det inte kan låta bli att leva utan mig..?
Nåväl, skallen snurrar på som vanligt.

Jag måste säga att jag har köpt troligen världens fulaste gardiner. Eller nej det är det inte, skebos orginal gardiner slår alla pris. De är hemska. Men mina gör att det ser ut som om lillprinen har flyttat in. Det ser hel skumt ut. Jag måste kirra detta. Fick ett tips från rasta att jag skulle köpa ett par mörk blå gardiner eller liknande och sätta dit också. jag letade idag på det enda stället jag kom att tänka på alltså hemtex, men ikke. Det verkar som om hela denna stad kryllar av affärer med fula gardiner. Så jag skall ta och leva med dessa hemska gardiner och låssas att det bor en liten och osynlig prins här inne.

Birdie kommer hem snart. Skall bli kul att få se hennes lilla näbb igen. Flera dagar utan, jobbigt värre. det är ju faktiskt inte för intet som vi kallas Canelli!
kanelbullar.. mm..
Baka måste jag göra. Tomat och vitlöksbrdö. Medelhavsbröd med andra ord. Gott och helt rätt en kväll som denna.

Min fot har återigen pajat. Det känns inte bra. Lyckads ju ta mig in till stan och sedan gå tillbaka (en fin omväg så jag rör på fläsket lite mera) men det kändes inte alls bra. Så nu är det stödstrumpa och tigerbalsam som gäller. Och jag skall ta och ringa en sjukgymnast.

Nä.. bröd var det. Ugnen kallar.

Kommentarer
Postat av: KarinT

När ska du bjuu mej på ditt goda bröd med en skiva ost och te till? vavavavavava=)

2008-01-22 @ 16:49:31
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0