Forbidden snowflake

Your own, personal, Jesus
someone to hear your prayers,
someone who cares

Your own, personal, Jesus
someone to hear your prayers,
someone who's there



Livet kan på ett öngonblick förändras, det kan gå från glädje och gnistrande stjärnor till ett liv som ingen någonsin vill veta av. Så ett tips från en vän är att; inte umgås med människor som sprider dålig energi, och lev ditt liv så gott du bara kan, gör det som gör dig glad och lycklig.
(detta är ingenting nytt, detta är ingenting revolutionerande, detta är inte mina tips, det är inte jag som är en vän)
Denna saga skulle aldrig ha skrivits.
Men nu är sagan skriven bara ett slut som återstår, hjälten skall vinna kriget och modern skall inte få ett brev med tillhörigheter i brevlådan. Men vi är inte författarna, vi är inte pennans ägare, vi är bara några som vänder blad, dag för dag. Vi väntar på ett slut, men om slutet vore olyckligt vill vi inte ha med sagan att göra. 
Boken borde brännas och pennan borde kastas, allt skulle ha varit så annorlunda om författaren valde att sluta skriva sina däckare.
(En övernaturlig kraft, nej, ödet, nej, ett svar på den frågan, nej)

Vi har alla personliga helveten och vi luktar alla olika.
Men mitt i allt elände, le och gör det bästa av en risig situation, det löser ingenting och hjälper inte, men det lättar för stunden.

Oförmågan att inte kunna förändra, det krampar och hugger i hjärtat.
Tanken på en förluts, det svartnar framför ögonen.
Viljan att hjäpa, ge tillbaka det man fick.
Aggi och Angel, mina tankar är hos er.


Kommentarer
Postat av: paj

sjukt vackert cajse. helt sjukt vackert.

2008-02-13 @ 01:46:33
Postat av: Hajj

Jag håller bara med... O_o

2008-04-10 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0