every me and every you

Idag mina vänner har jag varit kanon flitig och fruktansvärt lat.
Har någonstans på vägen kommit på två saker och detta kommer jag till om en stund i berättelsen.

Först gick upp, bara detta var en prestation. Gick till skolan och skrev ut vårt arbete som skickades till en av alla skumma dum lärare. 
   Sen gick jag en halv bro runt, kom fram till att gå på en bro inte var menat för mig denna dagen så jag vände och gick samma halkiga väg tillbaka igen. Alltså jag var inte lika duktig som penis som gick två varv. (jo jag tänkte berömma honom för detta då han själv var väldigt stolt)
   Sen kom jag hem och käkade lite, pratade lite med Pajsan och gled omkring i korridoren. Bestämmde mig för att städa mitt rum. Detta också menat att jag skulle hänga upp min tavla som Piga gjorde till mig som jag fick igår. Den representerar mig och jag finner denna tavla väldigt fin och passande. Birdie fick också en tavla och hon har verkligen prickat oss två som i nötskal. Hon kan sin sak. Men iaf skulle denna upp. Och jag som någonstans fick för mig att jag var den morderna kvinna som kan både skura och spika upp tavlor gick omkring och log tillsammans med en ajax flaska och en hammare i varsinn hand. Jag skröt om hur jag kunde göra både och, det skall man inte göra om man är jag. Den morderna kvinnans förfall blev det. Hajen fick glatt komma med sina kunskaper i hur man spikar i en vad jag trode var en betongvägg som visade sig vara en sådan där i papp typ. Hon spikade och kirrade och nu sitter den där den skall men inte tack vare mig. Alltså 1 jag kan INTE spika, dock skura.
   Efter detta så tog jag en dusch, efter att ja krupit på golvet innan dammsugarn kom fram så var det behövligt. sen blev det krubb med förrätt och allt, sedan en film. Tretton. alltså 2 jag var inte sådan och är glad att jag slapp vara som huvudkaraktären. Om ni inte sett den så se den, hon är sjukt bra skådis.
   Sen blev det mera film, på smällen. Kalas bra.

Något jag dock kom på nu är att jag är Jätte glad över att bo som jag bor. Med tanke på min dåliga kunskap i Uran och spikar så är jag glad över att det finns människor omkring mig som kan detta och gärna hjälper mig att bli klokare.
Så dagen tack går till Paj, för att hon är så go och kommer med kort och sprider glädje, Penis för att han är den obotliga optimisten, Haj för hennes kunskap om vägg och spik, Birdie för att hon finns (hon har alltså inte gjort mer än lägat ner i en säng hela dagen så jag kan inte tacka henne för något speciellt) Piga för att hon gav mig tavlan som pryder min vägg så vackert. Alltså jag vill nog tacka en massa människor.
Patetiskt dravel, men jag finner detta enormt viktigt sådär klockan alldeles för mkt för mig att vara vaken.

Så god natt!
Sleep tight dear angels.

Pen, Tun, Yes, Ber- saknar er.


Kommentarer
Postat av: pajsan

åååh :) hihi omnämnd i bloggen vad glad jag blir!!!!!! puss

2008-02-15 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0