Close to crazy, close to you!

Det skulle ku nna sta sa mkt om hur det ar har. Men det faller inte in i tangetbordet som det borde att skriva om allt. Upplevelsen ar sa enorm och sa anorlunda fran allt annat jag nagonsin skadat. Barnen, de som ja gredan kanner mig forkrossad over att behova lamna, trots att ja gevt att fem mer veckor skulle gora mig skogstokig. Livet ar enkelt, g or sa mkt du kan sa lange du kan de, le och och alska det du upplever allt med kritiska ogon. Ja li vet ar enkelt.
Tiden racker till att  tanka, tanka pa allt som maste ransas dar uppe. Det som maste raderas, det som maste ses med andra ogon, det som maste bli bra och det som maste forstas.
Det blev for mkt i slutet, for mkt av ingenting och allting..  det slog slint och blev fel. men det ar pa vag at  ratt hall. Bara att andas och fa det att bli bra.
Forsta ratt, livet ar bra.. livet ar underbart.. men alla ganger kan det inte vara sol pa himlen och smul tron pa marken. Regnet faller ibland och blixten slar ner. Men efter regn kommer ju solsken. Harda det som hardas kan.

Rapido mas rapido!
(klappa dina hander tills de bloder, skratta, krama och var lycklig i det lilla)
Rapido mas rapido!
(Lek, kann, lev, tank inte)
Rapido mas rapido!
(ser du? forstar  du? vill du?)
Rapido mas rapido!
(ga inte, forsvinn inte, stanna da)
Rapido mas rapido!
(Livet handlar inte om de svara, utan det som ar bra)
Rapido mas rapido!
(Ingen anger, ingen angest, ingen atervando)
Rapido mas rapido!
(ta vara pa det du har, varda det val)
Rapido mas rapido!
(det finns mycket kvar att lara an)
Rapido mas rapido!

I min egene lilla skeptiska varld ar jag inte glad, men i den stora vida varlden ar jag lycklig. F orandringar maste ske for att det skall ga frammat.

Oppna ogonen.


Kommentarer
Postat av: Hajj

Jag tror inte jag gillar vad jag ser. Du kommer nog aldrig kunna övertala mig C...

2008-04-20 @ 00:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0