Vardasveisu

Ja det var något hemskt vad alla norrlänningar hade problem med gutamålet, kan inte för mitt liv förstå varför. Jag menar om man kan förstå vad sjuttsingen de där ingrodda norrlänningar dillar om när de pratar sitt gamla språk så borde man kunna fatta vad som.
Helt sanslöst vad svårt det är att fatta för en normal människa!

Jaha då har jag alltså gjort det. Jag slog till i måndags och kirrade biffen idag. Jag har tatuerta mig. Det som jag alltid velat ha. En ankh på armen. Tanken var att den underbara texten från vardasveisu skulle älska med mina revben men efter att ha dillat med krille så kom jag helt fram till att inte göra den. Så en Ankh som han snorde ihop klär nu min vackra arm. Jajjemän.. Jag vet att alla numer tror att jag är grymt kristen men det är inte så fallet är. En ankh har ingenting med religion att göra. Menmen.. Synd bara att jocke inte fick göra den men jag klurar på att kolla om han kan göra en annan till mig. Ja jag planerar redan hur alla andra ska vara. JAg är helt förälskad i denna konst. Ska bli kul och se om jag ser ut som en crazy person innan jag kolar.
Men det gjorde lixom inte ont. Great!

Har även varit och kollat bugg.. Erika, Birdie och  Malin i korridoren är nämligen bugg människor och vad gör man inte om man får erbjudandet att se på? Jo man tackar nej, det har jag iaf gjort alla andra gånger tills nu. Det var faktiskt redigt roligt att se på. Men jag kommer ALDRIG att dans.. jag skyller på att pappa är helt taktlös och det har minsann gått väldigt mkt i arv!


Annars så är jag Birdies nya hemmafru. Jag kirrar krubbet (och det är nu helt bestämt att jag INTE ska äta något mer vittbröd, för med tanke på hur lite jag tränar så ska det inte byggas en mage åt fel håll. Även om jag ska börja träna ordentligt så fort jag blivit en frisk människa, vissa saker har man bara inte råd med.)jag tvättar ja det är jag som kirrar allt, hon står för hjärnan och jag för det fysiska..? Nåväl.. 

Skolan suger, men jag håller mig vaken iaf vilket är något som vissa har missat helt. Bokstavligen talat. MAn märker att en lärare är kass när elverna sover och i första rasten sticker därifrån. Nice..

I morgon kommer  Killen upp. Äntligen. ska bli mys. 

Over and out sceram and get a tatoo.. 


Kommentarer
Postat av: Exsambon från 164

Jag väntar å väntar på att du ska skicka mig en bild! Nuuuu:P Hörru visst blir man lite smått beroende, innandet här året är slut, eller iaf innan sommaren så ska minst en tredje befinna sig på min kropp (Kasnke inte kan göra en till på foten mitt i vintern lite svårt att röra sig som sagt då) =) Nu är jag på jobbet å det är tråkigt! Men det är kul att din kille kommit nu! Imorron åker jag hem så du får ha en trevlig helg! Pyss

2007-09-19 @ 20:23:46
URL: http://karint.blogg.se
Postat av: Nå samma

Jag e hemma nu igen! Skönt! Jag har dock väldigt ont i nacken. Idag ska ajg å skaffa linser, du kanske måste ha kurs med mig sen hur man får in och ut dom=)

2007-09-24 @ 07:28:03
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0