Facebook beroende?

Den nya åkomman bland människor.. alla äger en facebook eller blir terorriserade av dem som har det. Ingen slipper undan denna hysteri som facebook har skapat. Dte är helt sannslöst... fantastiskt egentligen.
Var det likadant när lunarstorm kom?

I vilket fall som med eller utan en facebook så är jag tillbaka flyttad till skellefteå. Känns väldigt härligt och trevligt och en massa sådana saker.. Skolan suger allaredan, eller jag är less på den och människan som håller i en del av kursen. Men jag är här helt frivilligt så det är bara att suck it up och leva med det. Studierna är hårda, hårdare än vad jag minns dem. Ämnet är svårare och det hjälper inet att min arbetsmoral är i botten. Men dte ska nog gå det med. Eller det måste det.. har inget val alls i detta fallet känner jag.

VAd händer annars då? Bor ju numera en meter ifrån Birdie och dte har skapat att alla ser oss tillsammans och det ger teorin om att vi sitter ihop med ett snöre..
Men Så är inte fallet. dock så lagar vi mat och tvättar tillsammans och vi går i skolan tillsammans också..
Men trotts det så har vi separata liv.. även om vi döljer det bra. :)

dags för kvällsfika eller dylikt och sen sova.
jag känner sakta men säkert hur mitt liv faller ur mina händer och ersätts av tråkig skolinformation.
Sociologi nästa..
sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Karin

Jo den fär fejsbooken kanske du kan visa hur den funkar när du kommer å hälsar på mej.. det står ju på engelska så jag fattar noll.. Måste lära mig att hitta snuggningar där:P Nu e jag på jobbet slutar om Xzakt 6 minuter:P Ses på Fredag Kram banan

2007-09-12 @ 19:54:23
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0