Prinssesor.

Uppdatering är inte min stakra sida. jag som alltid skrev förut.. det är ju katastrof-


Har iaf varit hemma på slottsbacken förra veckan och känt mig som en prinssesa. Mamma vart så glad när hon såg mig så hon började gråta.

Okej jag förtydliga. den 17 åkte jga hem till ön igen för att besöka killen, vännerna och min kära familj. Mamma och pappa hade ingen aning om att jag skulle komma, så när jag står hemma i farstun och mamma kommer in genom dörren blir hon så glad att tårarna rinner. Det slutade med att hon fick gå ut med komposten :)

förutom glädjetårar var veckan till min stora belåtelse. Vi badade, mös, och spelade wii. Allt var som en vecka på ön ska vara. Skönt med ett uppbrott för några dagar.


Efter det har det varit skola skola och skola som har varit på tapten och i mina tankar. Det går segt med mitt pluggande men det går (tror jag).

Film har också varit väldans poppis. Andra köket på övervåningen har en förmåga att skaffa fram filmer som man vill se, och sen ser vi på film. great!


Vad händer annars då? börjar i telefon jouren som röda korset har. Det är speciellt. Är lite små putt på tanterna som sitter med också.. de har lixom fastnat någonstans på vägen och det stör mig. De hakar upp sig på små baggateller som jag anser det. Men förutom det så är det intressant allting. Är väldigt spännande och se vad för samtal man får nästa gång. Läskigt också.


Känner att detta kommer bli ett SJUKT tråkigt inlägg. Det har lixom inte hänt så speciellt mkt.


Jag hoppas att vi snart ska komma igång med våran hobby som vi ska skaffa. Jag och Hanna har upptäckt att vi inte gör ett skit förutom att kolla mailen och allt sådant. Så nu ska vi börja pyssla. Vilket ska bli väldigt kul och se hur länge det håller. Jag AVSKYR att pyssla. Men med mjukstart tror jag nog att det ska gå. Fotoalbum och dylikt.

Hanna förgyllde dock min kväll med att berätta om sin bussresa som var till mkt nöje för en hörande.


Har återigen haft dikussion om homosexualitet. Hur kan det komma sig att människor har så otroligt olika syn på detta? Jag är uppväxt med att alla ser på homosexualitet på samma sätt som jag, men nu blir mina tankar ifrågasatta. Detta finner jag så förvirrande, för i min ide och värld har vi alla samma uppfattning.  Naivt har jag förstått.


Nåväl.. dags att slafa jag är sjukt trött.

Men jag återkommer inom kort. Måste börja få igång detta, eller`?


natti natt.



Kommentarer
Postat av: Karin

Jaaa kul att se ett inlägg igen gör detta till en vana=)

2007-10-30 @ 18:34:35
URL: http://karint.blogg.se
Postat av: paj

vi ska lätt börja pyssla snart!!!!! styr upp oss omgående :)
du, vaddå vilka har du pratat med ang. homosexualitet? å vad sa dom? nu blir jag nyfiken!!

2007-10-31 @ 11:37:21
URL: http://pajy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0