de kastar snöbollar i helvetet nu.

Jajjemän.. jag har både städat mitt rum i veckan och varit på gymmet en söndag.. Det som dock inte händer var att jag studerade fast det var min tanke. Men jag menar man kan inte lyckas med allt. ELLER?
Tydligen kunde det inte ske att jag lyckades med det, vilket liv man kan ha.
Trött, grinig och sjukt jobbig lyder helgen ord. Dock har jag varit en zombi på dagarna och levt upp på nätterna. Eller e de vampyrer som håller på med sådant?

I fredags lagade vi mat (vi hjälptes åt, hör och häpna) sen kom nellis kompisar förbi och vi kollade idol. sen gick dem och vi spelade trespel med dimitris hela natten. Jag vann, jisses.. bland de första gångerna jag lyckas med det. Milano borde vara stolt!
Lördagen började sjukt dåligt med uppstigning klockan elva och sen ner på stan med nell. Vi pallade inte att vandra omrking utan gjorde det vi var tvungna till sen gick vi hem och vilade. Börjar vi bli gamla?
Kvällen bjöd på singstar hemma hos Stina. Trotts att tårar fälldes (inte över att alla sjöng så otroligt vackert) så blev festen ett lyckat inslag i en trög lördag. Vi avslutade naturligtvis hårt på kåffein med en tedrink (eller jag för jag är en fjolla som inte dricker öl, lång väg kvar till att bli norrlänning alltså) Giraffen förklarade för alla hur det ska gå till när man önskar en låt. JIsses han borde att fått alla brudar att vända sig till sina killar och gett dem en rejäl snyting.. Tur för Killen att han inte var i min närhet :)
Söndagen idag alltså började med skallebank och migränkänningar. tre ipren gjorde susen och en halv burk med tigerbalsam också naturligtvis.. Sen tvingade Jocke med mig till gymmet. Det gick ganska bra faktiskt. Jag börjar men bara börjar närma mig en trygg posetion på gymmet. Än är det skrämmande mark för mig.

Annars händer inte så överdrivet mkt. Tankar som flyger som alltid. veckans tema är förhållande.. kille, tjej, kille, kille, tjej, tjej.. Vem tycker vad och vem har vad för problem. Ja alltså vi dillar om förhållanden hela tiden och det är bara en massa problem på tv också.. (det är det som skapat denna tedrickar konversation) Vi har väl någonstans kommit fram till att vi inte fattar ett skit.
Jag fattar än mindre än vad jag gjorde innan denna vecka. Jag har killen och det är jag otroligt glad över. det fattar jag dock.. tur är väl det?

Jag har inte bestämt mig ännu hur pass djupt in i allt jag ska gå. Om jag ska dilla rejäla känslor och tankar eller bara det ytliga i mitt liv?
Förslag?

Dags att sova.. upp med tuppen för att besöka gula villan som är ett ställe för psykiskt funktionshiner.. eller hur var det nu? jag har inte lyckas få det där rätt en enda gång och jag har det på papper..
Min toalett har börjat leva ett förbannat liv. dags att ringa skebo som får komma och undersöka om den blivit galen eller hur det står till..

Godnatt mina vänner. Godnatt mina fiender (har jag några?) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kiruna

Kul med Uppdatering=) Ja men visst var líte djup!=) Jag håller på avlida.. jag har glömt min snusdosa på jobbet.. Ja hörru var glad över killen!=) Du har ju hört mina historier så du vet ju hur det kan vara annars:P

2007-10-15 @ 22:47:32
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0