Musiken gör mig fri (?)

I'm gonna make a mistake
I'm gonna do it on purpose
I'm gonna waste my time
Cuz I'm full as a tick
And I'm scratching at the surface
And what I find is mine
And when the day is done, and I look back
And the fact is I had fun, fumbling around
All the advice I shunned, and I ran
Where they told me not to run, but I sure
Had fun, so
I'm gonna fuck it up again

Jga har hittat en ny människa att lyssna på. Fion Apple, hon skriver som jag känner just nu. Skönt att slippa tänka och bara lyssna och känna.

Det kliar i min kropp. DET redigt  KLIAR i min LILLA kropp. Jag håller på att bli fullkomligen galen.
Ska ut och gå snart men först ska Birdie komma hem med ingredienser så jag får laga mat till henne och till två andra i korridoren som inte kan eller orkar laga mat idag. I morgon blir det sjukans tur att bjuda :) Härligt med korridor. Jag trivs. Det är bra här. Jag ska sluta klaga på små saker och sluta drömma mig bort i en värld helt fri från allt.

Tjipp-

Kommentarer
Postat av: K Tannerdal

Va roligt att det faktiskt finns nya inlägg ganksa ofta när man kikar in=)
Å hörru det var hyggligt med mat sådär på en måndagseftermiddag, jag får bju igen nån dag...=)

2007-11-06 @ 23:01:19
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0