Skellhell heter det va?

Då fanns man alltså här i en blogg. Precis som alla andra. Men vad gör man inte för att slippa studera?
Underliget nog måste jag påpeka att det finns tusen saker som är roligare än att plugga. Städa som verkligen inte är min starka sida lockar otroligt mycket, och även allting annat.. som tex mobilspel. Tidsfördriv och ångest.

Så lite uppdatering på hur mitt liv ser ut.
Bor tillsammans med Kiruna och disken i Skellefteå närmarebestämt anderstorp.
Studerar för att bli någon. Vad som helst egentligen eller ja vem som helst. Tanken är väl kurator av något slag. Har en dröm nu förtiden om att få arbeta med överviktiga barn och ungdomar. Men vi får väl se om det håller i sig. Kanske beror detta bara på "du är vad du äter" hysterin.
Iallafall bor och lever jag är. Inte mkt man kan klaga över. Skellefteå är trotts allt ett väldigt bra ställe. Har dock märkt att alla norrlänningar finner detsamma. eller ja, de som kommer norr över vill inte flytta längre söder ut än hit mer eller mindre. För om man är född med kyla är man lite små frälst i den. Jag finner detta ett ämne att forska i. Dock inte jag.

Livet är väl som det är annars, Killen på ön, familjen där och en del vänner likaså. Sicket liv man har som har helften där och helften här. Tycker om Skellefte mer tror jag nog iaf. Om man bortser från att havet inte är ens granne. Menmen sådant är ju livet ibland. Inte mycket att ordna om. 

Som sagt går inte mitt älskade studerande sådär otroligt jätte bra, men jag försöker. Jag hoppas på att det ska räcka. Men hur många givande diskussioner har man inte fått ta del i? 
Birdie sicken pärla i min tanke. Och alla de andra.. människor. Det är kul med människor. Med nya människor. 
Piga, Birdie, Kiruna, Gubben, Brownie.. ja alla.. det är kul med nya människor.

Tjipp and out jag måste verkligen duscha och försöka ta tag i mitt såkallade iskalla liv.. :) 
 

Kommentarer
Postat av: KarinT

Jag blev din första att kommentera din blogg!=) Var är du dun jacka e ju tillåmed hemma!?!

2007-05-10 @ 16:45:43
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0