det där med att sova är inte min grej.


Söndag kväll och jag borde som alla andra gånger vid denna tiden sova.
Men ikke.
Kom just hem från Girffen som hjälpt mig att beställa en kamera :) har verkligen velat haft en ny eftersom min andra dog en dag rakt upp och ner. Men nu är den beställd, sen blir det nya fina bilder överallt på mitt händelserika liv.

Var hos min kusin i Umeå fredag till lördag. Det var kanon, även om jag måste säga att brännbollsyran är till för de som älskar att tappa kontrollen över sig själva. Massvis med alkohol och poliser. Vi valde dock att undersöka det hela i mer nykter skala. Det vill säga att vi sågs nog som otroligt gammla och tråkiga i andras ögon. Grillning och lite vin blev det iaf. 
Lördagen var det full fart på i lågt tempo. Vi picknikade våran frukost och sen kom farbror med fru för att hjälpa kusin att flytta.(hur nu detta gick då hon som annars är väldigt planerad av sig inte alls verkar ha planerat flytten och hur allt ska bäras och fixas med, skulle ha varit intressant att se hur detta skulle ha gått till)  Men vi lämnade flyttlaset och tog ett glas (som för övrigt av underlig anledning slog till i min skalle, jag misstänker att min faster såg detta)
Iaf så blev det tapas krubb efter detta. Kanon mat (jag älskar att plocka med smårätter, det finner jag otroligt underhållande) som smakade perfekt. Efter det blev det hemfärd för mig för fika med kiruna i köket. Måste säga att ibland är bussåkning det mest destruktiva man kan utsätta sig för. Man buntar in hur många människor som helst på lite yta och hoppas att allt ska bli bra. Men det är ju någorlunda miljävänligt och ganska billigt.. Måste dock få klaga på att dvdn som annars är underbart att ha på bussen (om man inte visar en dålig film tre gånger på rad) var trasig.. i-lands bussen var en besvikelse denna gången..

Söndagen har på olika vis inte gått i mitt tecken dock, men med undantag från det underbara brödet jag gjorde. För att verkligen hylla mina kunskaper i brödbakning så gör jag verkligen det godaste brödet av de alla.
Men pluggandet gick sådär, en del missar har gjorts men jag är på god väg iaf, får vara glad för det lilla.
Kameran är beställd så lite tur har jag nog haft idag iaf.

Det ska bli redigt roligt denna vecka, i morgon går jag ut hårt med en rk utbildning, tisdag blir det lektion och tjejkväll som är den viktigaste av alla då detta blir den sista innan sommaren, onsdag förbredelser och torsdag hoppas jga på att börja få flytta. Sen ska jag äta middag med min klass, ska bli kul tror jag. Är lite misstänksam till klassen ännu, men det går inte att skylla på någon annan utan den lasten tar jag helt på mig själv.
Sen blir det kramkalas på fredag och flytt.

Min fot är helt paj just nu.. jag blir galen på att vänta på min remiss så jag kan få veta om den ska opereras eller ej.

Ja detta händer i mitt liv.
Förutom allt detta ska jag fundera på alla de frågor som jag går omkring och ställer mig.


Japp
byebye..


Kommentarer
Postat av: 164an

DAGS FÖR UPPDATERING:P

2007-06-05 @ 22:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0