kalkstenar och blommor-.

Yeah jag är tillbka till kalkstens hawaii. Alla blommorna har slagit ut och jag känner mig ganska snuvad på våren. Varför har skelle ingen vår? Min stora och främsta fundering undr dagarna som går.
Lyckades flytta alla mina grejer från frögatan till villagatan, en lyckad process. Jag vet dock inte om David fann detsamma. HAn ansåg att jag var både lat, seg och gnällig. JAg förstår verkligen ingenting, jag som hade om något ett gott humör.. lat och seg tänker jag inte protestera mot, lite självinsikt har man allt.

Nåväl.. efter en pizza och ett flyg så befann jag mig i sthlm.. Min kära tonfisk till vän såg till att jag såg sthlm by train. Det var en väldigt mysig vistelse och massa pratande :) Men man kan inte alltid har roligt. Jag var tvungen att ta mig till ön också. Jag avskyr att åka båt, framförallt när det är två skolklasser och ett fotbollslag på båten, dessutom hade japanska kvinnliga turister också hittat båten. Det var inte en enda tyst minut på hela resan.. Men med en bok och vetskapen om vad som väntade i hamen var allt okej ändå. (och två koppar kaffe och en stooooor potion mat)
I hamnen fanns killen, jenna och freddie. Dessutom var det syrrans stora dag, nämligen balen. Så nästan hela dagen spenderade jag med henne i almedalen.. Eller jag spenderade tiden med att titta på henne iaf. Väldigt vacekr var hon i sin mintgröna klänning (som fortfarande inte är ett dugg lik mintgrön, vad fasen damen inne på julia har för syn är en annan berättelse men konstig är hon iaf och helt kass på sitt yrke). Efter allt detta så befann jag mig hemma hos min älskade kille och där lagades god mat och en massa mys.

Sedan dess har dagarna bara flugit förbi. det har framförallt kretsat runt min syster som även tog studeneten och hade student mottagningar att ta sig på dagen efter (jag körde omrking på fyra bruda en hel dag, men jag fick otroligt god mat för besväret så jag är fullkomligt nöjd)
Annars händer inte så mycket här.
JO jag ska börja jobba idag.. Haha.. de har kris på jobbet och jag som inte har jobbat på några månader (skulle få introsuktion i morgon) ska hoppa in och jobba det stressigaste passet och dessutom utan delegering (kan alltså inte dela ut medecin) Kommer bli en spännande och väldigt frustrerande kväll men kul ska det bli ändå.

Vet inte om allt känns som det brukar här på ön..
Men jag återkommer om det en annan dag måste äta och sen till jobbet.. Önska mig lycka till, eller snarare önska alla gammlinga r lycka till.

Tänkte här skriva hejdå på tyska men kan inte stava till det så..
ehh hasta luego.

Kommentarer
Postat av: 164an

Äääääntligen lite uppdatering=) Snart ska jag oxå flytta får nycklarna i övermorron men måste ju renovera först en aning:P Kanske ska anlita samma flytthjälp haha näää.. Ditt rum är numera bebott då av en från österlandet.. De e sommar i skellefteå nu verkligen! Du skulle se!=) Kram banan

2007-06-10 @ 17:43:57
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0